2 Juli

Jag är trött, riktigt trött tror jag eller så. Men det var superhärligt att jobba idag,dagen gick fort och det är så skönt att tänka på annat än skolan hela tiden! Men jag är lite snurrig vad gäller mina beslut så ja, kanske inte så konstigt att ja är lite småseg.
Blev en mysig kväll igår med film,smultronpaj och mys med pojken min! inte så sent i säng vilket behövdes :P
Dagen började bra. Fick först ett samtal ifrån hjärtat där han bara ville säga att han älskade mig sen ett underbart meddelande av M som verkligen värmde och gjort mig på glatt humör!
Kom hem för 1 timma sen, har satt mig och sökt lite jobb nu, ska göra lite mer snart sen måste jag tänka lite.
Andreas kommer hem snart så får vi se vad som händer! Minigolf kanske om han orkar, annars film typ.som vanligt!
.
Trodde jag var redo men det var jag tydigligen inte, fan 4 veckor nu! orkar inte mer =(. Jag vill,jag vill,jag vill!!
.
the curious brain picture on VisualizeUs
tyckte denna bild stämde in rätt så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0