1 Juli

Shit, det är redan 1 Juli, helt ofattbart! Tiden verkligen springer iväg och man hinner inte med.Det säger jag varje ny månad men det är ju sant!!!
Usch jag har en sån ångest över allt i mitt liv just nu, eller nej inte allt men skolan som alltid såklart! vet inte vad jag ska göra. lutar åt ett håll men jag vet inte :'(!!!!
Fan att det ska vara så svårt! men man ska ju må bra eller??
.
Nog om det, hade som sagt en väldigt härlig kväll igår alldeles själv! kollade på film ute tills kl 11 på kvällen, åt glass och chips och bara hade det lugnt och skönt i min ensamhet! Det var något som jag hade saknat och det behövdes,tror att man (iaf jag) behöver det lite då och då och det har varit lite lite med det.
Idag började jag dagen med en mysfrulle med pojken och sen satte vi igång med dagens bestyr..Storstädning var det som stod på schemat och det blev det verkligen, skinande rent efter 3 timmars arbete, kan säga att jag gick in på djupet med allt,såg till att det verkligen var skinande!!
Sen när jag var klar gick ja ut lite,för att få lite friskluft och sen gjorde jag en supergod köttfärslimpa till oss till middag! mmm mumma var den!
Nu har jag precis avslutat ett långt och uppfriskande samtal med min kära mor. Länge sen vi pratade så länge och det var verkligen härligt! 
Sitter ute på altanen och bara slappar,eller tankarna snurrar runt,runt och jag mår illa! fan! :'('
Men nu är iaf planerna till Sthlm fixade. den 11-16 juli blir ja nog uppe! härligt härligt! ska dit med pojken,Malin och Robin och det kommer nog sluta riktigt riktigt bra =D
.
nej, ska sätta på en film nu och försöka samla mig lite!
-4mttzxfeae_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0