Söndag

Söndag och idag känner jag mig lite piggare än vad jag gjorde igår. Det var en sån där dag då man vaknar och känner sig helt ur balans och det enda man vill göra är att ligga kvar och krypa ner igen och bara döööö.
Men ja tog mig i skinnet och mötte upp Christina och pratade lite me henne på dagen, skypade med älsklingen och sen på kvällen så va ja på fest. Vi börja hemma hos Josephine och satt och prata och spela spel (allt på tyska ;P), och ja,ingen engelska pratades under hela kvällen haha men ja klarade mig fin fint ;P
Sen vid 11 gick vi till födelsedagsfesten där ja va en stund.
Kom hem och pratade me älsklingen innan ja somna,eller gjorde väl mer eller mindre de i hans öra ;P haha
.
Idag började ja dagen med en PW på 45 minuter och sen hem och åt en god och välförtjänt frukost. Sen plugga ja lite och har precis kommit hem efter en till PW på 1 timma, eller vi kan kalla den en söndagspromenad ;P
Ska snart iväg igen och träffa Anna för fika och sen gym, innan ja ska ner till mediarummet och titta på film senare ikväll.
Fast ska gå och göra mig lite mat nu innan ja svälter ihjäl.
Ha en bra söndag =)
.
Anna sveper ;P
skål =)
söndagspromenaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0