Snö!!

Så var man färdigpackad och färdig städad för att lämna detta rum och flytta ner två våningar till min älskade vän Christina. Ska bli roomies i 3 dagar :D Wiho! Ska ha så mycket bus och skojj ^^,
Dagen har varit lite hektisk eller va man ska säga.
Började med att ja skulle ut på en morgonpromenad och till min STORA förvåning så var det snö ute, ganska mycket med!! Och glad blev ja, ÄNTLIGEN liksom! ooh så mysigt. Så de blev en hal morgonpromenad innan ja kom hem och åt en uppvärmande frukost!
Sen begav ja mig och fixade lite med lägenheten,hämtade despositionen och så..Blev en till promenad i snövädret innan ja mötte upp Christina för lite kaffe och prat innan ja skulle träffa professorn igen. =)
Lite fix och trix me henne, sen hem och fixa sista middagen på denna våning och dags att påbörja städning och packning. Gick fort men de va inte kul, allt fick ju inte plats =(, så får skicka ett paket till imorgon el onsdag helt enkelt.
.
Så nu sitter ja här helt slut och ska snart ta mig lite av den sista glassen och kolla kärleksfilm innan ja ska stupa för kvällen.
Funderar på en morgonlöprunda imorgonbitti, så hoppas de inte fryser på allt för mycke, vill ju inte skada mig!
Nej, dags att njuta =D
.
klar =D
detta var morgonen, nu är det MYCKE mer! snöat hela dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0