Nya lyan!

Gud vilka intensiva dagar det har varit nu, men nu är vi äntligen klara!
För jag och pojken har ju flyttat ihop och nu är vi färdiga i lägenheten, eller så gott som man kan nu när man precis har flyttat,de kommer ju komma mer saker med tiden. men det står inte en enda kartong kvar nu och jag är sjukt stolt över oss.
I 2 dagar höll vi på med att åka till IKEA, packa upp saker och hämta saker ifrån Nybro och hans gamla lya så det har varit några sena nätter och tidiga morgonar för oss nu.
Igår höll vi på till 12 och satte upp saker men idag, nu vid 5 var vi helt klara! Och det är så skönt.
.
Dock så åker jag ju om en dag men nu vet jag vad jag har när jag kommer tillbaka, en egen lya med min älskling! Och det kommer bli underbart att krypa ner sen den första dagen och känna att nu ska jag stanna här! I Love it!!
.
Ikväll blir de gladiatorerna med Anna och Gurra och nog en tidig kväll för min del. Blir lite plugg nu och sen bara ta det lugnt!
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0