Jobbigt

Jahaja, så var man tillbaka i Tyskland igen då och skolan har dragit igång till fullo, verkligen! Känns som om de är en del att göra, allt ska ju bli klart nu innan man åker tillbaka till Sverige igen.
.
Jag åkte tillbaka igårkväll och det är så otoligt jobbigt denna gång, måste vara en av de värsta, trots att ja vet att ja snart är hemma föralltid! Men så mycke som ja har gråtit nu de senaste dagarna är inte kul! Det är verkligen skitjobbigt! När ja vaknade i natt så var ögonen svullna som, ja, ja vet inte vad och ja ville inte öppna dom för ja tänkte att ja va hemma.Det gick då att somna om, men sen när klockan ringde och ja drömde (en VÄLDIGT bra dröm) och insåg att det bara var en dröm och att ja va i Tyskland satte dit en STOR sten i magen. Tårarna började med andra ord rinna igen, så ja tog mig en löptur för att se om de skulle hjälpa men de gjorde de inte. Har haft den där känslan i mig hela dagen och den kommer nog finnas där ett bra tag till. För ja vill hem, ja saknar allt redan så sjukt mycke! usch det är hårt!! :'(
Men ska börja räkna ner nu!
.
Har med andra ord försökt sysselsätta mig hela dagen, har haft skola till 3 och sen så har ja handlat mat med Christina, lagat mat och sen bara pluggat, men ja gav upp för en halv timma sen då ja kände att det inte kunde bli bättre nu! Så japp..ligger och kollar på "one day" och skypar med älsklingen! :D
Så nu kan ja inte skriva här mer..
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0