Imorgon =(

Jag hatar denna dag, en äcklig söndag som jag verkligen inte har velat ska komma, framförallt inte de senaste dagarna (och det har tyvärr märkts på mitt humör.)..För imorgon ska jag bege mig tillbaka till Aachen och ta tag i verkligheten där nere nu och TACK OCH LOV så är det "bara" en månad kvar, men det är väldigt lång tid =(, men sen är jag ju hemma föralltid och är hemma och får pussa och krama på min älskade pojke!
.
Imorse tog vi oss en VÄLFÖRTJÄNT sovmorgon! Så otroligt skönt att inte sätta nån klocka och att ingen ringde eller något, ja vakna vid halv 10 och pojken vid 10 kanske men vi låg och drog oss till halv 12. Så då var det upp och ha en långfrukost vid det nya bordet och bara ha det mys. Sen blev de en del pluggande för min del innan vi gick ner till den andra lägenheten och städade rent den,så nu är det äntligen gjort!
Sen gick vi hem och tog en dusch och låg och kollade på en film tillsammans..dock rann några tysta tårar ner för kinden men de var bara att bita ihop =(
Nu har jag precis pluggat klart för kvällen och ska ta mig lite fika och kolla på "Australia" på tv. Myspys.. Vill verkligen inte att denna kväll ska ta slut, för ja vill inte åka.
.
Har haft det så underbart nu när jag varit hemma och skaffat mig så mycket minnen att det verkligen blir jobbigt att lämna detta, men nu vet jag vad jag kommer tillbaka till så jag kan vara lugn och lycklig där ;)
Men får försöka se det positiva med att åka tillbaka, får ju träffa min underbara vän Christina och spendera så mycket tid jag bara kan med henne så det är ju bra!
Men som sagt, lite fika och film nu då och sen krypa ner med älskligen in sängen och bara mysa!
Ha en bra söndagskväll!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0