härligt

YES i did it!!
Jag lyckades komma ut på en löprunda denna morgon, trots att det var riktigt motigt att gå upp när klockan ringde.sov väldigt dåligt så att gå upp var väl inte det ja ville göra direkt men det var bara att ta tjuren i hornen. Och det var ja glad för att ja gjorde. En 9 km runda i morgonsolen och snön gjorde mig på bättre humör och piggare. Hem och åt en STOR och välförtjänt frukost, var grymt hungrig efter rundan så det var skönt!
Sen blev de en snabbdusch och på med kläderna för en snabb promenad till professorn för att fixa de sista papprena, YES! och även handla en kartong att skicka hem lite saker med.
Nu är ja fördig packad och ska ut på en runda med Christina, blir lite foto och mys och ladda inför ikväll då de blir en mysmiddag med Anna på vapiano som sagt =)
Så, ja känner mig riktigt duktig idag! har SKÖTT mig på DET stadiet och det känns bra inför det, för första gången på länge, så ska hålla denna känsla och vet att det går om ja vill! ingenting kan stoppa mig, ja måste ju ha de annars klarar ja mig ju inte!
Men men!
nu blir de solskenet för min del =D
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0