duktig?

Tisdag och ja känner mig rätt pigg och glad =)
Sov ut för en gångsskull och ja vaknade av att pojken skickade ett mess med en liten godmorgon hälsning, det gjorde ju min dag! Gick upp och slängde på mig gymkläderna för att bege mig ut på en 45 min lång morgonlöpning i solskenet och sen lite hemmaövningar, så skönt att börja dagen så! sen blev de dusch och lite frukost och nu har ja tagit lite "matfoton" till skolan som ja nu ska sätta mig och redigera. Bege mig till skolan strax ska ja med göra.
Ikväll blir de lite plugg men mest samtal och underbart prat med pojken min, en liten date hade vi planerat sådär 100 mil ifrån varandra men det ska bli SÅ underbart!
.
Hade en trevlig dag igår med klasskompisarna i Köln. Vi strosa runt i solskenet och kollade på olika designställen och tog oss en fika inne i värmen. Och på kvällen var jag på filmvisning i skolan, ifrån Cannes, så det var riktigt trevligt =)
Men kände mig inte riktigt 100 så somna riktigt gott (utan pills ;P ) igår kväll och fick sova ut lite ;)
.
Nehe, dags att göra lite nytta nu innan man ska bege sig. ha en bra dag!
.
Lite bilder ifrån igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0