Boring

Jobbig eller tråkig dag idag kanske man mer ska säga. Fick lite tråkiga besked och så men jaja, skit samma.de kan ju inte alltid gå..
Men iaf.
Började dagen med en 45 min PW i morgon solskenet som var rosa, hur underbart som helst, sen blev de hem och prata me hjärtat som va sjuk,bege mig till ett pass på gymmet och sen skola.
ja hade sista lektionen på 3D idag och fick se mitt lilla ansikte i 3D som vi hade skrivit ut och de blev rätt bra faktiskt. hehe Gjorde även en rolig animation på ansiktet i Maya, kan dock inte visa de här men de va kul.
Sen ja kom hem har ja bara suttit och pysslat me min portfolio, ska nu sätta mig och skissa lite för att komma på andra tankar hade ja tänkt.blir nog även en tidig kväll idag!
Hoppas ni har de bättre än mig idag..hej svejs
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0