Barnvakt

Usch vilken lång dag det har varit idag och den är verkligen inte slut än. klockan är ju inte ens 9..
Men det har varit en jobbig dag på många sätt, orksr inte ens gå in på det nu..=/
Började morgonen med en långpromenad,efter nattens icke sömn..sen blev de frukost och lite skolfixande innan ja begav mig ut på stan för att titta lite och åt lunch..sen gick ja till DM och köpte upp mig på ett stort vitaminfråd! haha.känner att ja börjar bli dålig så ja har boostat nu till fullo! känns riktigt bra. Alltifrån c-vitamin till sömntabletter och magtabletter.. japp de mesta man kan tänka sig.
Kom hem,tog en dusch innan ja mötte upp Christina för att bege oss till Marscha, för att sitta barnvakt till Emilia.
Så där är vart jag är just nu..vi håller på att natta henne, plockar undan lite efter dagen och så. Snart ska vi lägga oss i soffan och dö, jag och Christina och kolla på film innan vi åker hem för kvällen. Men det har varit riktigt mysigt, dock är man riktigt slut.
så inatt kommer ja förhoppningsvis somna ovaggad och kanske även med hjälp av tabletterna,vi får se ;P
Ha en bra fredagskväll!!
.
vitaminboost!
.
Christina & Emilia =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0