2012

Jahapp nu var det slut på 2011 och det nya, korta?? året börjar. Jag hoppas det kommer bli lika bra som förra året, eller att de kommer gå lika fort, för de har de verkligen gjort.. men mycke har hänt och saker har gått upp och ner men jag är nöjd ändå!! VERKLIGEN!
.
Nyårsafton var helt fantastisk, bland den bästa..lugn och skön.
Åkte ut tidigt på nyårsaftonsmorgon, ut till Andreas "sommarställe" för att förbereda hela partajjet..Vi fick sätta gång värmen och elda hela dagen men det var mysigt. Jag och Andreas stod för matlagningen och vi serverade smördegsknyten med skinka och cremé fraise till förrätt,oxfilé och hasselbackspotatis med ädelostsås till huvudrätt och sen vanilj/choklad pannacotta till efterrätt..MMMM så gott de var :D
Spenderade nyår med Andreas,Elin och Finnander och Anna och Gustav! Var verkligen hur trevligt som helst. Som sagt, vi åt gott,drack gott och spelade lite spel.Sådant som man ska göra liksom. Blev inte så jättesent men man mådde ju lite som man förtjänade dagen efter måste ja säga :P
När vi kom hem så låg jag och älsklingen i soffan hela dagen, orkade inte ens laga middag så de blev en latmansdag med bakismat haha..hur underbart som helst.
.
Men det var iaf en bra start på det nya året. Träffade Malin igår och det var också riktigt trevligt, ta vara på all tid ja har kvar i Sverige nu..Idag blir de susanne och sen lite gym och sen ska ja nog packa lite här hemma. Ska börja flytta idag nämligen =) kul!! så nu blir vi Sambos på riktigt :D
Fast måste klä på mig nu! annars blir ja lite sen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0