12/1

Äckligt mätt och ganska så borta, japp de kan ja säga om mig själv just nu.
Har nyss ätit lite nybakat bröd, yoghurt och dryck och ja är så mätt..haha "har inte din mamma sagt att man inte ska äta så sent på kvällen", så gick inte mina tankar nyss kan ja säga, men nu efteråt gör dem de haha.För ja är så himlans mätt just nu! :P
Men hur har min dag sett ut då? rätt så trist måste ja ju säga.
ingen skola idag (tydligen) så börja me en morgonpromenad, hem och pluggade lite, gick till gymmet, sen ut en stund på stan med Christina. Hon va lite ledsen så vi tog en fika och pratade ut lite, även kollade på kläder en stund.
Sen hem och pluggade. Snart klar me "bookleten" med så inte så mycke kvar att göra på skolan här nere, även fixat lite viktigt me saker hemma så ja..ganska okej.
Men nu ligger ja död i sängen med magont och kollar på "The change up" och även DH..Blir en tidig sänggång för min del, så trött, och de kommer bli 4 långa och sena nätter tror ja. Men de kan bli trevligt.
.
Nej fortsätta me filmen ;P
.
.
Nurane Memmedova
I really miss you =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0