Söndag

Så var det söndag igen!
Nu har skolan dragit igång och ja har ÄNTLIGEN bestämt mig vad jag ska göra, eller inom vilket område så det är ju toppen känner jag =) Kan ta tag i det på riktigt nu då med andra ord.
Gårdagen storstädade jag och älsklingen hela lägenheten, vilket verkligen behövdes..sen skulle han på möte i Kalmar så ja åkte med in och gick i affärer, och gjorde ärenden på bibblan, riktigt duktig kände ja mig ;)
Sen hem och plugga och mysa lite innan vi hade Malin och Robin här på besök. Var riktigt trevligt. De åkte nog inte hem förrens vid 1 så man va lite trött och så.
Sov ut idag, och har nu intagit en STOR söndagsfrukost med scones,bacon,yoghurt,kaffe och allt annat gott man kan tänka sig.
Nu blir de plugg innan vi ska på söndagsmiddag hos svärföräldrarna, sen blir de gym och mys med hjärtat.
Så.. dags att ta tag i livet!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0