skola

Skola idag igen! Nu har det som sagt dragit igång men det är skönt! Jag gillar de, när man har lite att göra. Tack och lov att jag har stressat ner lite..Men med att ja har stressat ner så har förkylningen kommit ikapp mig, eller nästan. Nu är det i halsen så de får bli vila för min del. Och med vila menar ja inte att vara hemma ifrån skolan utan det får "bara" bli promenader, inget gym eller ut och springa som ja annars hade gjort, men det kan vara lite skönt att lata sig med ;)
Idag blir de föreläsning och sen "utlands-PUB" där ja ska besrätta om min tid Tyskland, de går nog bra.Om rösten vill hålla dvs ;) haha
Semeldagen idag men INGA semlor för mig, gillar de inte och sen så ja.. you know ;) haha men men, får se om Andreas vill ha en när ja kommer hem? kanske kanske..
Nej men nu måste ja gå till lektionen! ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0