1 februari

FY FASIKEN va kallt det var i morse när ja skulle ut på min morgonpromenad. Det var - 10 grader och de är ju inte min kropp van vid ;P haha. men men, det gjorde ju bara att ja knatade på ännu fortare ;)
Har precis ätit upp en god frukost bestående av en STOR kopp te, "jordgubbsdryck", davosgröt me päron och plommon och lite nötter. mm så gott men GUD så mättande. Så nu är ja sjukt mätt.
Ska klä på mig nu och sen ska ja flytta ner till Christina. Nu blir vi sambos i två dagar =D
Wiho!
Fullspäckad dag idag också. Träning halv 1, sen "Showtime" vid 3 i 3 timmar, sen middag med Anna och Christina. Så japp..mycke att göra men det blir nog bra.
.
Så dags att skynda mig lite.måste lämna rummet när som.
Ha en bra dag i solskenet =D

Kommentarer
Postat av: Adina Karlsson

Vad härligt med morgonpromenad, då måste man verkligen vakna till :) Speciellt när det är såhär kallt!

2012-02-01 @ 09:50:17
URL: http://ekkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0