Torsdag

Känner mig sjuk =/, vet inte vad det är. Magknip och mår illa! Bajskorvar också,vill ju inte bli dålig.. men som sagt, mått så ett par veckor så ja orkar inte bry mig mer =/..
Men jag och mitt hjärta hade det iaf helt underbart när vi var i Växjö och bodde på en herrgård!
Kom dit rätt så tidigt på dagen och började med att vila lite middag,eftersom vi var mätta och trötta efter resan dit. När vi en halv timma senare vaknade upp bestämde vi oss för att kolla lite på området och gick på en promenad, trodde de skulle bli en kortis men vi va väl ute i 1-1,5 timma eller så och det var mycket mysigt! Prata och skratta och flabba runt som två små barn.
Kom hem och gick direkt upp på relax avdelningen och la oss i bubbelpoolen och bara hade det gott med ett glas vin och varandra som sällskap.
Kvällen blev det att avnjuta en 4 rätters middag som var GUDOMLIG på stället med vin och allt man kan tänka sig, och världens godaste efterrätt (nr 2) som var en chokladtryffeltårta! OMG säger ja bara!
Mätta i magen kröp vi ner i den sköna hotellsängen och somna i varandras famn väldigt gott!
Avnjöt en super frukostbuffé innan vi åkte och träffade morfar,Stig och Gunnel. En mysig dag det med helt enkelt.
Kom hem och bara njöt, besökte hans päron en snabbis och sen tog vi en liten cykeltur i solskenet innan vi avslutade våra dagar med en film!
Helt magiskt!
Jobbat idag,jobb imorgon, sen Oskarshamn för motorcrosstävling i helgen =D
kul kul!
Nej, nu ska ja läsa min bok och ta det lugnt =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0