sunny sunday

Soliga och ENORMT varma söndag och jag är lat idag! Så lat man kan vara och BÖR vara. inte många knop alls.
Igår var det fullspäckat med tävling i rödeby. Älsklingen körde och förvånade både oss och sig själv tror ja, han var grymt duktig och jag är så stolt! Så fick de bli en spontan tacokväll hos svärföräldrarna med god mat ocg vin. Vi gick och la oss redan vid 9 tiden igår, SJUTK trötta och så..
Sov ut lite idag, upp halv 10 och åt frukost ute =D Wiiie! så skönt.
Sen som sagt, inte mycket gjort. 3 maskiner tvätt bara sen inge mer. ska snart laga lite mat men först ska ja fortsätta läsa lite och ladda inför min sista vecka på jobbet, och då blir de arbete varje dag tills lördag kväll,men det är kul!
Så nu.. LATA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0