Nu är jag på g!

Varit en ganska så tuff vecka med mycket att tänka på och framförallt att VILA!! Det har faktiskt gått ganska så bra, mitt humör har börjat komma upp lite igen och det känns bra, inte bara för mig utan för min omgivning med.
Men det är jobbigt, det kan jag inte sticka under stolen med men jag försöker göra det bästa av det hela tiden. Det går =D
Så söker jobb,försöker vila och tagga ner lite samt hålla humöret uppe är mina mål just nu och som sagt, tufft men det går.
Och en STOR eloge till min älskade fästman som står ut med mig och peppar mig till 100 % igenom detta! Helt fantastisk är bara förnamnet på denna man! ATT HAN ORKAR som sagt! det är äkta kärlek! ÄLSKAR DIG SÅ!
.
Så denna helg ska jag ta det lugnt, hade planerat det idag med när det var piss väder men jag har haft fullt upp. har storstädat,varit inne i kalmar på IKEA,rusta och andra ställen och fixat lite inredning och så =D..sen har jag pysslat hemma och nu ska ja ställa mig och göra TACOS till kvällen =D
Sen imorgon kräftskiva och träffa Malin sen ta det lugnt som sagt, söka lite jobb typ..
nej nu kurrar min mage, dags att laga mat! 
Ha en bra fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0