not good

oj oj! Förlåt för dålig uppdatering..igen.. men jag har inte känt mig på topp.. igen.. så detta fick ligga på is.
Men iaf.. Veckan som gått har varit PISS den med rent ut sagt. Först har jag jobbat varje dag utom torsdag och söndag vilket har gjort att ja varit rätt trött men på rätt sätt =D
Sen har det ju varit mycket tankar, sura och ledsna Louise som funnits på tiden då jag varit ledig. har med andra ord varit ett VRAK och inte alls mått bra. gråtit, skrikit, varit galen varje dag att jag (och pojken) ibland har undrat vafan det är för fel på mig!
Men ja, så i söndags bestämde jag mig för att vafan, skärpning nu! se en dag i taget och gör den till den bästa så ska det gå..så nu har det gått tre dagar och det har gått bra och jag känner mig gladare och piggare. Så detta ska jag lyckas med!
så mycket funderande har det blivit, mysiga middagar med älsklingen, svärföräldrarna och vänner! Utan dessa hade jag inte klarat mig tror jag! Och framförallt inte utan min syster! Som finns och stöttar mig dag ut och dag in! ÄLSKAR DIG SÅ C!!

Idag är jag ledig, SKÖNT! för jag kände mig inte så pigg igår så det är skönt med lite ledighet.
Ska ev. ut med hästen på en tur senare, sen ska ja plocka bär, LÄSA,göra muffins + mat, hämta ungarna på dagis och en tur med pojken.
..fick även ett besked igår som förhoppnignsvis är bra, så vi får se..imorgon får vi se hur det blir =D.
Nej..nu ska ja diska och sätta en deg =D
Ha en bra tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0