Crossflicka

Nu kan ja lugna mina nerver och slappna av en stund! Kom hem för ca en timma sen efter en lång dag (den var inte slut när vi åkte).
Vi gick upp tidigt imorse för att åka till Oskarshamn och va på crosstävlingen hela dagen. Pojken skulle köra tre heat plus ett övningsheat och ja, ja kan ju säga att ja va ENORMT nervös inför varje, men han är ju inte LITE sexig när han sitter där på hojjen och så! MIN man liksom =D
Men heaten gick bra, trots lite vurpur och så såklart men ja, ja kunde iaf pusta ut.
Kom som sagt hem ganska nyss, la mig och vilade en stund,tog precis en dusch och ska nu gå över till svärföräldrarna och förbereda inför grillningen ikväll. De ska bli mys.
Lugnt och skönt!
Sen ska ja pussa ner min man tills han spricker och ta hand om hans trötta och onda muskler ;)
men ja, ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0