2 things

Nu kommer de komma att lite konstigt inlägg och med ord som man kan inte "bör" använda men ja gör det ändå ;P
.
Det finns saker i livet och det händer saker i livet som gör att man blir lite ledsen,nere, rent av deprimerad (eller så är det bara PMS ;P). Och ja, jag är tjej och jag tar nog åt mig mer än vad andra gör men som ni tjejer vet, det finns ett par saker som kan göra att man mår lite bättre,bli gladare liksom. Det finns många saker som tex, vara med människor man tycker om, motionera,vila,gråta lite,läsa en god bok/se film.. jaa you name it..
Men så finns de där två saker som (nästan) alltid går hem, hos mig iaf ;) haha och det är CHOKLAD och (nu kommer de..) SEX..
Jaa. det är två saker som iaf får mig på bra humör eller bättre iaf så varför bara ta av det ena och inte ta av båda?
Så förlåt men ja, det är vad jag har gjort nu ;P haha.. håller just nu på med en chokladtryffeltårta som står och väntar på att kylas och så resten behöver jag inte gå in på ;P
Men ja är iaf en sån människa som VILL och BEHÖVER beröring när jag är ledsen, fast som ÄNDÅ INTE VILL HA BERÖRING och sånt när ja är det. Med andra ord..jag är komplicerad. Men får ja det så känns det oftast lite bättre (you know what i mean, RIGHT kind of touch)
Så ska spendera söndagskvällen med lite deppmusik,choklad och mera myspys med älsklingen!
Ha en bra söndag ;)
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0