vänner och Vänner

Jag har insett nu den senaste tiden skillnaden på "vänner" och "Vänner". Jag har både och, och det har jag även fått veta nu..
Jag har "vänner". "vänner" som finns där när man mår bra,när man är glad och uppe och som man har väldigt roligt med, men som när det blir jobbigt, drar sig tillbaka och låter än kämpa på eget håll, för att man inte orkar..Och sen när man mår bättre igen, kommer de tillbaka.
Men sen så har jag "Vänner", "Vänner" som finns där när man mår bra (kanske inte i lika stor utsträckning men som man alltid kan ringa osv.) och som tar ett STORT steg fram när man mår som sämst, som visar än vägen man ska gå på samt ger än en hjälpande hand eller axel. Och som sen, när man är på banan igen finns kvar ännu gladare och stöttande.
.
Jag har lyckats hitta många "vänner" i mitt liv, vilket jag tackar för, men jag har bara lyckats hitta EN "Vän", som alltid finns där NO MATTER WHAT, spelar ingen roll om hon själv är i djupaste djup, hon finns alltid där!
Katarina; Jag älskar dig så otroligt mycket! Tack för att du finns och för att du låter mig få må dåligt! Saknaden efter att få krama dig, få se dig,få spendera riktig tid med dig är enorm! YOU AND ME, EVERYDAY AND EVERYNIGHT!
.
.
(sen så finns ju självklart familjen som stöttar och pushar, men de tänker ja inte nämna! För ni finns alltid där och det vet jag! I LOVE YOU!)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Antar att detta är om mig? :(

Att jag inte finns tills och stöttar dig när du mår dåligt.

Har förklarat varför det var/är så, hoppas du en dag kommer se mig som en "riktig vän" igen.

2012-04-18 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0