utmattad

Har egentligen inte tid med detta nu men ja ska nog bara säga att detta blir sista inlägget på över en vecka för det är så grymt mycket att göra just nu!
Igårkväll var en pina! Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv men tack vare alla nära och kära, ni vet vilka ni är, som fanns där på sina sätt gjorde att ja tillslut kunde dö i sängen. Slockna som en stock,helt utmattad efter timmar av gråt,skrik,prat,skakningar,hot och allt man kan tänka sig. Det var läskigt!
Och ni som va 30-50 mil bort, önskar ni kunde komma och va här med mig men ja vet att ja är i era tankar och jag kan inte tacka er mer!
Idag skulle de blivit en tur till sjukan men ja sket i det, kände mig liiiite lite bättre idag men inte som ja borde. men ja är ett nervvrak just nu och imorgon efter handledningen får ja se hur ja går vidare med detta. Klara eller ej? vi får se.
nu ska ja skissa vidare på min mätta och svullna mage. Våfflor stod det på menyn idag som älsklingen önskade och gjorde, han har blivit riktigt hjälpsam i köket nu den sista tiden ;) haha. Tackar och bockar!
Nej nej. inte tid med detta nu!
Ut i solen och skissa!
Katta; Tack för att du finns. bättre vän får man leta efter! Saknaden efter dig är enorm men i sommar kommer jag och bor länge hos er så att ja får krama och prata sönder dig och VILA! Älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0