underbart

oj oj vilken underbar dag jag har haft idag med svärmor Karin idag! Helt fantastisk, så nu är jag trött i både armar och ben!
Gick över till henne vid 11 tiden och så tog vi bilen in till Kalmar. Blev en tur på IKEA,rusta,bauhuas,lite loppis,MODE-huset där vi gick och strosa en massa. Sen åkte vi in till city och åt en supergod lunch på Stora Italia. Och den lunchen satt som en fläskläpp ;) haha, men den var supergod!
Sen blev de en runda inne i storstaden med, kolla i affärer och hitta massa fynd. Två av mina "saker" fick jag gjorda, så nu kan man pricka av de ifrån listan med, skönt!
Kom hem för ca. 2 timmar sen, slängde i mig lite mat till mig och älsklingen, blev lätt idag med korvbröd och bacon för hans del och köttbullar för min :D haha..enkelt och gott.
Nu sitter jag med en kaffe kopp ute i solen på altanen och bara tar det lugnt. Borde plugga men jag är helt slut i kroppen så de tar ja tag i sen imorgon kanske, eller ikväll när pojken åker in på bio och lämnar mig i sticket här hemma ;) men det kan faktiskt bli skönt.. bara få rå om mig själv lite sådär =)
nej..nu mer mys!
Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0