tvivel

jag tvivlar så sjukt mycket!
Jag vet inte alls om detta är vad jag ska göra, om jag verkligen ska pausa skolan ett tag och vila lite och sen jobba upp det i sommar, vet ju typ hur de kommer att bli.Egentligen ingen hjälp eller råd ifrån dom i skolan så det är ju jobbigt.
Sen så känns de bra som om jag flyr, flyr ifrån det jobbiga och inte orkar ta tag i det nu när det egentligen "bara" är en vecka kvar till redovisning 2, och sen uppsats. Kunde ju kanske klara de ändå? Men med ett lite mindre bra resultat?
jag vet inte alls, tvivlar som sagt så in i norden!
Och vila har ja ju inte alls gjort idag! Kroppen är på högvarv även huvudet.
Var i skolan till halv 1, sen hem och tog tag i tvätt,bakat bröd,pyssla hemma,gjort müsli, tog en promenad och snart ska ja ställa mig och laga middag. Sen vet ja inte.
Usch detta går inte! bra/dåligt/bra/dåligt..
FAN FAN FAN!!!
Tumblr_m2mmmbgag51qcdjp0o1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0