Trött

Trötter idag, både fysiskt och psykiskt. Tror min kropp börjar säga ifrån lite nu, men what to do, what to do.
Skolan hela dagen med en föreläsning om offentliga rum och hur man kan tänka inom det, och det var ju väldigt nyttigt, i alla fall för min del, hur man ska tänka och gå vidare så vi får hoppas att jag kommer vidare utifrån detta.
Direkt efter skolan blev det in till kalmar och lite så. Blev jobbigt men det gick, så det var skönt att komma hem till en älskling som hade lagat middag och gjort det myspys tills ja kom hem =). Men måste bara säga att han är världens bästa och sötaste pojke, framförallt när han står i köket ;) haha
.
Eftersom ja kom hem sent idag blir de en sen kväll med plugg så med andra ord, mycket att läsa och borde skissa men ja vet inte.
Proppar i mig godis istället bara "för att" liksom. För imorgon blir de gymmet så ja får ^^, haha
.
men nu har ja inte tid med detta. Ska försätta plugga och försöka få någonting gjort!
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0