träning

Tisdag morgon och ja är trött fortfarande, tror ja kommer att vara det ett par dagar nu, eller det beror ju på vad som händer nu om en timma.
Men jag började i alla fall denna dag med att göra vad ja ville ;P haha. nej men ja började med träning, lite löpning och cykling samt en runda hemma och GUD så jobbigt det var! herreherregud kan ja bara säga, snacka om att orken går ner samtidigt som man inte tränar och när man är trött. Men jag lyckades iaf svetta mig igenom detta.
nu sitter ja här och ska hoppa in i en snabbdusch, precis ätit god och stor frukost och ska bege mig till skolan.
Sen får vi se vad som händer. Kanske träffa Malin ikväll (hoppas) annars vet ja inte.
Nej. nu måste ja skynda mig. lite bråttom och jag FÅR inte stressa!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0