superdupertrött

Ojsan vad jag är trött nu, har verkligen varit fullt upp de senaste dagarna och inte mycke vilande. Trots att det är påsk =/.. jo det har blivit lite vilande ifrån skolan och träning men inte vilande överlag.
Igår var det som sagt fest och det var riktigt trevligt, kul att se att pojken min va glad och mådde bra =). Blev lugnt för min del men vi hamna väl i säng vid halv 2-2 någonting så de va rätt härligt att sova ut idag. Drog oss till halv 11 då vi plocka lite och sen åkte och handlade gyrostallrik i ljungbyholm. Elin och Finnander blev sovande här så de vart en förmiddag med dom =)
Sen så blev de en promenad i solskenet innan ja ställde mig och gjorde kladdkaka och fixade bröd för släktfirandet som vi skulle ha.
Det blev med lyckat och nu så har alla gått och vi ska ställa oss och ta disken.
Sen ska vi dö i soffan och bara ha kvalitetstid jag och älsklingen. Ligga och dumglo på tv och bara mysa. Inget plugg idag utan de får ja ta tag i imorgon och skapa mig lite ångest igen men men. Sånt är väl livet.
Även ta tag i träningnen och allt detta igen, för de har det varit dåligt med den senaste veckan vilket inte är så bra =/ jaja, dags att greppa igen ;)
.
Nej nu väntar diskberget och älsklingen!
TRÖTT hejsvejs ifrån lilla mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0