studera?


Detta är ju också ett sätt att göra dagen till någonting nyttigt?
Sitter ute i solen på altanen och pluggar, gör lite modeller i kartong och dricker kaffe! Det är mys!
Har haft en upp och ner dag, på ett sätt gick den dåligt där ibörjan, men ja lyckades tränga bort det..Har precis pratat med min underbara vän Elin och tagit disken ifrån matlagningen, blev en thai-kyckling-köttbullsoppa med nudlar och nybakat bröd.Riktigt gott faktiskt, försöker komma på nya saker varje dag för att göra det lite roligare och ibland lyckas man, ibland inte.
Mannen min gillade den iaf och sen stack han iväg för lite arbete,så ja är ensam just nu.
Ska snart träffa svärmor min och prata lite med henne, behöver jag!
Sen myspys med gubben min =)

Kommentarer
Postat av: Katta

Thai o köttbullar? Tror du missuppfattade nått där. Snacka om kulturkrock ;) love you

2012-04-23 @ 23:17:35
URL: http://followkatta.blogg.se/
Postat av: louise

hahahha!! jaa asså de va något recept ja hitta i typ ica-tidnignen..och då var det kycklingköttbullar (ifrån grunden ;P) och sen så la man den i en soppa typ med thai-smak, asså kryddor som ingefära,koriander,kokosmjölk osv.. ;D supergott!

lovar att bjuda dig när ja kommer och väldgästar dig nån dag ;) <3

2012-04-24 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0