sommarvärme?

Underbart väder och underbar dag!
Idag är det valborg och de flesta,utom typ min man eller vad man ska säga är hemma idag och så, så även jag..jag tänker att alla andra är det så då är jag det med och orkar inte direkt plugga sådär :P haha, men lite kanske ja ska göra? får se.
Tog mig en sovmorgon idag igen, efter att pojken åkte till sitt nya jobb,så ja vaknade inte förrens 10, fattar inte hur ja kan sova så länge när jag är själv men inte när jag är hemma med Andreas,då vill jag upp. men iaf, kanske beror på lite konstig sömn och sen att ja vaknar flera gånger på morgonen MEN det är ju så skönt att ligga kvar ju ;P haha
Så jag tog mig en lång och otroligt god frukost, har inte gjort det innan, testade nämligen "living-food-gröt" och den var ju SÅ himla god, kommer jag att göra igen, sen så bagels och kaffe såklart!
Sen kom svärföräldrarna förbi och vi tog oss en liten cykeltur i området, så undebart härligt!
kom hem för en timma sen typ och sitter just nu ute i solen och svettas som en gris! HERREGUD vad varmt det är men jag ska inte klaga, så jäkla skönt bara!
Ska in strax och göra lite lunch, blir nog en toast eller så, enkelt och snabbt och lätt att ha utomhus ^^,
.
Ikväll blir de fest för Malin som fyllde år igår, så de blir fullrulle, ska dock ta det lugnt, blir nog chaffis så.. :D men det ska bli otroligt kul att träffa massa annat folk som ja inte sett på ett år typ.
Kul kul!
.
jaja, nu kurrar magen så ska in och göra lite mat.sen bättra på brännan ;)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0