Sol

Godmorgon måndag!
Ny vecka och nya tag är vad som gäller! Och än så länge så känns det bra. Är dock fortfarande trött, kunde inte sova i natt,men ja vet vad det beror på.. jaja.. Vi gick och la oss ganska sent,låg och höll om varandra i sängen en lång stund innan vi somna, och det var riktigt mysigt!!! ^^, behövdes!
Tog en sovmorgon idag till kvart över 9, sen såg ja att det var sol ute så ja tog min frukost och datan och satte mig ute i solen och avnjöt en god frukost i en lugn miljö.
Sen vart de in och städa, eftersom katten hade vällt ner mina rosor på backen så ja..dags att städa tyckte väl han!
.
Så nu sitter ja här.. Vet inte riktigt va ja ska göra av dagen. Blir nog lite plugg i solen och så, en promenad kanske, känner mig lite piggare idag så det lär det nog bli!
Sen myskväll ikväll =)
jaja, dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0