småseg.

God morgon söndag! Usch är lite småseg idag, fast man får väl skylla sig själv lite? jag är inte bakis,för ja drack inte så mycke men man är ju lite seg ändå.
Hade en supermysig kväll igår med grillning,god mat,dryck och världens bästa sällskap. Blev mycket skratt och prat och alla var grymt snygga i sina 70-tals outfits ;P
De som va här på middagen åkte vid 10 ungefär och efter det kom Lisa och Danny hit och satt och drack,prata och spela spel. Otroligt roligt. Jag som inte tål rödvin fick ju nått glas av Lisa så röd som en tomat var ja när de ville att vi skulle ut på stan, så nej..vi tackade nej denna gång haha. Så de drog in och lämnade mig och älsklingen med lite disk och skräp att ta hand om ;P haha
men de orkade vi inte ta igår så ja tog de nu imorse när ja vaknade..Sov till 10, så det var riktigt skönt. =D
Har nu ätit en alldeles för stor och inte bra frukost och ska iväg och slänge sopor och ta mig en promenad i solen, allt för att inte plugga.
Men ska försöka hitta lite inspiration på ladugårdsdörrar osv..fråga inte varför.
Sen blir de väl att förbereda för middag och sen gym ikväll. Ska bli grymt skönt att få komma och röra sig igen. Känns som om ja behöver det efter denna helg som varit, uscha!
Sen blir de nog bara soffläge för min del =)
Hoppas ni hade en bra lördagskväll och får en bra söndag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0