Positiv :D

Hade en riktigt positiv dag igår, eller jag försökte tänka så hela dagen och framförallt efter mötet med S så gick det bra. Och det höll i sig.
Jag satt ute i solen och plugga hos svärfar och "bror" hela eftermiddagen, blev ingen present i kalmar men kollade runt lite ändå ^^,.. efter plugg blev de hem och fixa käk, träffade Karin, och sen lite mer plugg innan ja dog i armarna på min man. Vi låg och bara hade det härligt framför tvn igårkväll och bara var..helt underbart!
Vaknade även imorse med ett leende på läpparna och en stor varm famn, som ja även somna ifrån när ja skulle till skolan.
Råkade försova mig så blev lite stressigt att ta sig hit.
Nu är ja i skolan, har paus ifrån redovisningen så ska väl ner nu igen och lyssna vidare.
Ev. utgång ikväll eller så,ja vet inte!
Ajja skriver mer sen.måste springa!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0