ont

Trött dag idag kan man lugnt säga, trött och mycket funderingar,irritation och tankar som har snurrat i huvudet på lilla mig.
Började med att ja försov mig, skulle börja kl. 9 i skolan och ja vaknade halv 9, vilket betydde att ja fick slänga i mig frulle och åka till skolan, men ja hann ;P haha
Hade lektion till lunch, sen satt ja mest och funderade osv. på allt möjligt..bla på hur ont ja har i kroppen efter gårdagens träningspass ;P haha.. så nu blir de vila för mig i typ 2 veckor, min kropp är helt slut..kanske inte så smart att gå ut så hårt på en gång när man haft en paus?
Jaja, har precis tagit en dusch,väntar på Malin..vi ska över till en kompis här i närheten och fika och ha det lite trevligt ikväll,när männen är ute och jobbar.. haha. Men man behöver lite girlsnight sådär lite då och då.
men ojj..nu kommer hon!
Ha en bra torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0