men palla!

Är det inte det ena så är det de andra! VARFÖR??
Fan jag orkar inte mer!
INGEN BRA DAG!
Hade ett pepptalk med min älskade Katta idag och vi insåg att vi behöver varandra mer än någonsin just nu, så förhoppningsvis en resa hit/dit inom snart framtid!
Sen pepptalk med Filippa här hemma hos mig, behövdes efter det så det var skönt. Var på bra humör och energin hade börjat komma tillbaka igen tills det där samtalet kom. Så nu är ja tillbaka på botten igen.
Hur ska man orka. ja gör det inte längre.är inte mer än människa och just nu är det lite FÖR mycket!
Tack och lov att ja som sagt har pojkvän,vänner och familj som stöttar! I LOVE YOU!
.
nej nu dags att plugga mer!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Förlåt att jag ringde och förstörde din dag älskling!

Ville att du skulle veta!!

Vi klarar detta tillsammans!!



Puss <3 Älskar dig!

2012-04-04 @ 23:03:34
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0