mardrömmar

Torsdag och ja är så SJUKT trött! haft mardrömmar i natt och typ inte sovit något, vilket är jobbigt. Och antar att det är nu det börjar, med sömnsvårigheterna alltså..
Började med en promenad för att rensa hjärnan lite när ja inte kunde somna om när älsklingen gick så det var skönt, sen lite frukost och nu har ja kommit till skolan. Sitter och ska ta tag i skiten nu då! FAN asså är det enda som jag kan säga.
.
haha igårkväll gjorde ja bort mig lite :P.
Jag ocH Andreas låg i sängen och kolla på tv då reklamen/infon om att hockey-VM börjar snart och han säger "ooh va kul det ska bli att hockeyn börjar nu, så att man kan kolla på det."
Jag: "Vah, men du kollar ju inte på de =/?"
Han: "Jo, när det är en viktig match"
Jag: "men vadå, vilka lag menar du då? =S"
Han: "Sverige såklart!!"
Jag: "jaha, ja trodde de typ va kalmar eller brynes eller något sånt" hahah
ojdå, ja har väl inte koll på sånt, när de är SM/VM/EM osv.. jaja
.
Nej inte tid med detta nu!
Ta tag i skiten som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0