LYCKA!

Gud vad jag känner mig lycklig nu, vet inte om det beror på att jag fyller år eller att det mesta nu börjar falla på plats och jag börjar hitta mig själv?
Hade tex. handledning idag och den gick super, de var verkligen positiva till det jag funderar på nu och det känns ju toppen! Samt att alla va så glada mot mig tihi.
Nej men jag känner mig positiv och ja.. ska hålla denna känsla nu även när jag ska börja plugga igen, MEN jag ska ta det i min takt! de sa till och med lärarna så det känns bra!
.
Nu är jag hemma igen efter allt fix i nybban som ja skulle göra. Ska laga lite snabbkäk och sen göra en paj och försöka fixa lite mer innan de kommer om ett tag.
Ha en bra kväll!
TACK alla igen för allt!! I LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0