latmansdag

Lördag idag, en seg lördag men ja ska nog se till att göra lite nytta denna dag med.
Sov ut imorse, när pojken gick upp vid 20 i 7 (han skulle jobba) så var det så otroligt skönt att somna om så ja sov till 9 typ, sen så låg jag och katten och mös i sängen framför nyhetsmorgon..Utan stress och press, något jag inte gjort på länge så det var riktigt riktigt skönt!
Gick upp vid 10 kanske och gjorde en god och stor frukost på scones,te,ägg och juice ^^,.. passa på när man är själv ju :D
Nu har ja som sagt precis ätit frukost.ska strax duscha eller om jag ska ta och göra i ordning min garderob först, ifall man blir varm och äcklig liksom :D?
Sen får ja se vad ja ska göra.Kanske plugga lite, läsa och så..förbereda en mysig middag till hjärtat, han lagade ju en underbar igår som vi hade framför "svensson svensson" och ett glas vin och godis! det var magiskt!
Så idag är det min tur, och ja får se vad det blir..klyckling i nån form tror jag ^^
.
Så.. dags att göra lite nytta.men det är väldigt skönt att gå runt i morgonrock och vara lat och mätt i magen kan ja ju säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0