Kosläpp och 70-talsparty

Supermysig dag med min underbara vän Malin idag! Vi gick upp tidigt och åkte in till Kalmar för att möta upp dom och släppa av männen på arbete och sen åkte vi med fika korgen till ingelstorp för att titta på när de skulle släppa ut kossorna för första gången detta år.
Var hur härlgit som helst. Var där i några timmar och fika och hade mys, sen åkte vi och handlade inför kvällen, blir ju fest för mig här hemma..såå :D.
Kom hem för en timma sen ungefär,har fixat kött,tagit en dusch och ska strax ta tvätten. Sen ska ja försöka rota fram någonting ja kan ha på mig ikväll. Är ju 70-talsfest men jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig =/.. men ska rota lite mer och se vad man kan hitta.. kanske lite grease-stuk..typ läderbyxor eller flowerpower kanske?? :D
jaja..
Nu måste ja göra mig klar! locka håret tar ju lite tid.
ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0