jävligt bra

Jag är vacker,underbar och så jävla bra!



Japp, sådär kan man ju tycka att man ska tänka när man går upp och är en hel dag, men jag är inte så bra på det.
Fast ja ska tänka så!
Att ja är så jävla bra =D!!
haha.
pff.lycka till.
Framförallt när vädret är piss och ja måste vila.
.
Dagen idag blev inte om ja hade tänkt. Skulle träffa en vän men NEJ,
så ja åkte till skolan och ska försöka få lite gjort, handlade lite innan skolan och det gick INTE BRA, så nu går tankarna runt runt..
Men längtar tills ikväll då jag äntligen får mysa med min älskling, nån som bryr sig om mig när jag behöver det.
med god mat, dricka och bara få den där famnen så mår jag bra!
.
SAKNAR DIG GUMMAN!!
men nu är de "bara" 4 veckor kvar tills vi ses =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0