Jahapp

Har varit en konstig dag med MYCKET tankar i huvudet kan man väl säga.
Började med en inte alls så bra morgon, katten hade spytt,pojken försov sig, jag kunde inte somna om osv osv.. Men tillslut bestämde ja mig för att ändå inte försöka somna om,eftersom det ändå var lönlöst så begav mig ut på en tidigt morgonpromenad vilket var riktigt härligt.
Sen hem och äta frulle och fixa mig innan ja skulle in till stan. Blev ett möte med S, vilket var skönt men det satte mina tankar i rullning ännu mer, så ett möte med skolan imorgon får de bli.
Sen kom Therese in till Kalmar för en fika i solskenet innan ja begav mig hem och slängde i mig lite middag. (vilket inte blev som ja hade hoppats men men.. ibland faller man)
Sitter nu ute med en kopp kaffe i handen på altanen och ska byta om, för ikväll blir det ett corespinn pass som står på schemat. Skönt ska de bli, länge sen nu sen ja va på gymmet på det sättet så ja, ska bli härligt.
Ikväll blir det nog filmmys med älsklingen och så eftersom gårdagen inte blev som vi planerat men sånt händer väl ;)
Imorgon skola, fredag träffa Madde och en myskväll bara med hjärtat som jag längtar efter så!
Nej.. nu dags att göra lite annan nytta..typ vika tvätt.. ha en bra kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0