jahaja?

Många tankar och känslor i rubbning! Vet egentligen inte ut eller in, om jag gör rätt eller ej men ja..får nog ta ett par dagar och se om det är så eller inte! Så länge hälsan går först så? eller?
Men jag får se lite om hur de känns och så efter mötet med lärarna imorgon så ja, får vi se hur det låter..
I alla fall, idag har jag haft en bra dag idag trots allt som har hänt. Men ja har gjort PRECIS det jag vill..ja har påtat och pysslat i trädgården med svärföräldrarna, tagit en lite promenad med dom och fikat, gjort en underbart gos middag med kött och vin till älsklingen och mig, tagit en cykeltur och SOVIT! Gud så skönt de va att sova sådär mitt på dagen liksom, aldrig hänt typ men nu gjorde det de och de va skönt.
Sen har jag pratat med bästa K ett tag och det var underbart, TACK igen för allt stöd..sen även ett långt samtal med min älskade vän ifrån USA, nämligen Christina och ja blev riktigt lycklig och framåt av henne med. så tänk va två underbara samtal med underbara människor kan göra?!! I LOVE YOU!!
nu väntar ja på att alcatras ska börja och sen ska ja sova lite mer, krypa ner och bara krama om min älskling och LE, le på riktigt för första gången på riktigt länge!
så. imorgon får vi se..
natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0