inte ok!

Borde egentligen inte skriva idag men ja gör det ändå. Borde sitta och plugga eller ligga ner i sängen och bara döö! med andra ord sova!
För det blev inte mycket sömn för mig i natt, lite mycket i huvudet osv. som gjorde att ja inte kunde somna =/
Och detta var inte kul, har inte kunnat fokusera på hela dagen kan ja väl säga..så ingenting nyttigt har ja fått gjort. inte ens lite frisk luft har de blivit. Skola 9-4,sen va ja kvar till 7 där innan ja åkte hem. hade egentligen tänkt gymma idag men ja orkade verkligen inte, hade ingen lust för 5 öre och de är inte så likt mig om man säger så. brukar ha lust men idag satt gråten i halsen istället och stoppade till det hela, så ingenting idag nej!!
Usch och fy, dumma dig Louise!
.
Nu är ja hemma, nyss tagit en dusch. Ska sätta mig och skissa lite nu tror ja och tar mig nog ett glas vin för att lugna mina nerver lite och kanske komma på något bra! inte för att ja tror de kommer att ske men man kan ju önska iaf =/
jaja.
hoppas ni haft en bättre dag än jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0