GRATTIS

Vill bara börja med att säga att jag HATAR påsken! usch fy fan asså! inte bra men va ska man göra liksom??

Men annars då?
Börjar med att säga GRATTIs GRATTIS GRATTIS till min älskade sambo som fyller 24 år idag =D
Är så glad att ja har dig vid min sida och du är verkligen värd att ha denna dag till din egna!
Så vi började denna snöiga lördag (påskafton) med att ja överraskade honom med frukost på sängen och paket och så ;).. Sen åkte ja in till Nybro med Karin och Imme och handlade lite till festen ikväll och till imorgon.
så nu har ja precis kommit hem till en nystädad lägenhet och en snygging till man. Ska snart ha lite födelsedagsfika för gubben min med svärföräldrar + brorsor. sen blir de väl plugg ett tag och fixa inför festen ikväll. Blir nog kul ska vi se =), bara den där dumma ångesten försvinner nu och ja låter bli... =/
.
Jaja, nu blir de 30 minuters plugg innan de kommer!
ha en bra påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0