fungerat idag!

Idag känns det bra =) Härligt faktiskt, eller bra och bra men förstå mig rätt!
Var enormt trött när jag skulle gå upp imorse men jag kom upp och ut. Sen lite hemmafix innan ja åt frulle och begav mig till skolan.
Blev en heldag där med inte så mycket gjort, vet inte alls hur jag ska gå vidare eller vart detta ska sluta, är så grymt stressad så ja inte vet vart jag ska ta vägen men det vet ni nog redan vid detta laget :P
Sen hem och lagade middag tillsammans med älsklingen. Hade ingen som helst lust eller sug på något så han kom på den jättebraiga idéen om potatis,stekt lök,brunsås och scnitzel till middag..MMMMM så gott det var! behövdes ;P haha
.
Men så det dära.Idag har det gått bra! är grymt stolt över mig själv och vet att jag kan klara det. Bara jag,vi och den hjälps åt så går de!
Så bara för de får de bli en dusch nu och sen lite mer plugg innan ja gosar ner mig i favvofamnen för kvällen!
Ha det bra! =)

sen en annan anledning till att det är OK idag, är att jag lyckades :D
jag lyckades göra en sak i google sketchup som jag har försökt med i 4 dagar men nu, när jag kom hem så lyckades jag :D
Superglad :D tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0