FUCK

Fy fan vilken dag det har varit, inte alls bra! flera timmar gråt, och ja! ja hatar att göra de officiellt men idag kunde jag inte hålla mig. Jag klarar det inte! det rann/rinner över varje dag nu och magen värker så att jag inte vet vart jag ska ta väge längre!
Tankarna går från att skita i detta och hoppa av samtidigt som ja vill bli klar med skiten, så vi får se hur det blir med detta.
idag trodde ja att ja hade lugnat ner mig när jag kom hem men det hade jag inte, så ja sjönk ihop som en liten hjälplös pöl på golvet när jag kom hem och älskligen fick sitta och krama på mig! Gud vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade honom eller K, eller familjen just nu!
TACK FÖR ATT NI FINNS!
.
Men sen så kom denna låt upp på min spotify lista och FAN! jag ska klara det! I´m on a mission!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0