Fuck off!

fattar inte varför jag är på så dåligt humör och är så lustlös! Har verkligen ingen lust eller ork att göra någonting, allt är tråkigt och ja, ja är depp och nere! PUNKT SLUT!
Vaknade idag igen med en orkeslöshet så det heter duga, orka inte ens gå upp och göra frukost, men tillslut fick Andreas upp mig.
Dagen blev inte som ja hade tänkt mig direkt, men ja hade iaf ett underbart peppsamtal med älskade Katta, TACK IGEN! ja kan inte säga någonting om vad du betyder för mig!
Sen iaf så åkte vi in till Kalmar och gick på IKEA och mediamarkt med Malin och Robin, lite fika/lunch/middag fick de bli där.
Kom typ precis hem, ska plugga lite tänkte ja och sen blir de nog en runda till gymmet, ja måste få ut min ilska, får se vad det blir idag! måste iväg bara..vara själv!!!! kan behövas.
.
ÖNSKAR JA KUNDE KOMMA TILL DIG NU! DET SKULLE BETYDA ALLT OCH JAG SKULLE MÅ SÅ BRA!
.
Så nu.. vad händer? på med "three doors down","linkin park","Itchy daze" och bara SKRIKA!!!!!
hoppas ni har en bra söndag iaf!
.

Kommentarer
Postat av: Katta

Älskar älskar älskar dig! Tillsammans är vi starka! <3

2012-04-22 @ 17:28:42
URL: http://followkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0