Fredagen den 13

yes så sant som det är sagt! Fredag den 13 är vad det är idag. Vet egentligen inte om jag är så skrockfull men just denna dag brukar jag vara lite försiktig eller så.
Började med att katten väckte oss/mig halv 6 och efter de kunde ja inte somna om. så när pojken åkte till jobbet gick ja upp och dumglodde på tv och smaskade i mig lite frulle.
sen va ja iväg ganska tidigt och handlade mat, så att ja slipper göra de sen när ja ska åka hem ;P och sen direkt till skolan.
Nu är ja i skolan, inte fått någonting gjort och väntar nu på handledning, den har redan dragit ut 20 minuter på tiden så ja..de börjar ju bra!
Men ja vet inte va ja ska säga eller göra med detta. känns som om ja hoppar av =/ inte alls taggad för denna skiten längre!
FUCK IT rentutasagt!!
jaja.
nu är det min tur, så vi får se om de är glada eller ledsna louise som kommer ut därifrån om 30 min =/
.
vill bara hem nu och DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0