Fredag

God morgon fredag! Underbara fredag och helg igen, det är skönt! Men får se om det blir så mycket helg för min del, måste nog plugga en del..iaf på söndag!
Men idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, kändes att det behövdes efter gårdags hålligång ;) hahah. vaknade dock när pojken åkte till jobbet men ja somnade om gör en gångsskull =D, sov till 9 ungefär, så nu sitter jag här och äter på min frukost. En stor skål gröt med vaniljmjölk och nybakade scones såklart ;), te och juice med! haha
Idag blir de en mysdag med svärmor. vi ska in till Kalmar och kolla i affärer,loppis,skola osv och det kommer bli så mysigt. Fika i solskenet och bara njuta!! Är så lycklig att ja har de hos mig när de är tufft och inte mamma och pappa kan ge mig den värmande kramen!
.
Men gårdagen var helt fantastisk! Älsklingen kom hem med rosor och ett stort leende på läpparna, hjälpte mig med maten och fix innan gästerna kom. Blev äppelpaj,vaniljsås och chokladbollar på menyn tillsammans med kaffe! Mycket gott =D
men kvällen var lång och bra och vid halv 11 somnade vi tätt ihop jag och hjärtat, dock så vaknade ja många gånger under natten, så kanske därför ja sov så länge ;) hah
.
Men annars så blir de en lugn dag idag, mys som sagt men ingen träning eller något sånt. SKÖNT må ja säga :D
fast nu...måste ja äta upp! gör mig i ordning och så.
Ha en toppen fredag!
.

(längtar tills imorgon, blir att kolla på ko-utsläpp med Malin, KUL =D, och sen grillfest på kvällen!)
SAKNAR DIG K!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0